Tabung

Wednesday, January 4, 2012

Tahun baru permulaan fasa baru......

salam...  happy new year u all!!! tak lambat lagi kan rasenyer... baru bape ari masuk 2012.... huhuhu.... so ape azam korang tahun ni? azam tahun lepas tercapai x? huhuhu... kalau tanya aku... setiap ari rasenyer aku berazam... bukan tunggu nak masuk tahun baru jer berazam... huhuhu... selalunyer... aku letak kan target... ape yg aku nak dalam idup aku... Alhamdulillah... ape yg aku target tu dapat walaupun x semua tapi ade la yang sangkut.... semoga tahun ni lebih banyak kenangan manis yang dapat aku kumpulkan dalam idup aku... wah gitu~~ heehehe... itukan 1 doa gak kan... huhuhu... permulaan sebagai bakal seorang isteri... 1 fasa baru yang bakal aku tempuh... huhuhu... rasenyer aku ni macam baru jer masuk darjah 1.. tup2 dah nak tawen... ngehh... sungguh x percaya cepatnya masa berlalu.... semoga aku dapat menjadi isteri yang baik untuk bakal suami aku... waahhh~~ feeling gitu kan ko... hihihihi.... dan semoga sentiasa mendapat pentunjuk dari-Nya.. dimurahkan rezeki... dikurniakan zuriat yang banyak... dibersihkan hati dari perasaan busuk hati.. (x suke org busuk hati... busuk sangat hati ni x elok.. penyakit hati yang patut dijauhi menci3).... aminn... ya rabbal alamin....




Muaxx
-riri-

No comments:

Post a Comment