Tabung

Tuesday, January 10, 2012

Jajan zaman Kanak-kanak

jajan apa yang korang makan mase zaman kanak-kanak korang... huhuhu... tibe2 plak aku
nak kuarkan entry ni... aku x tau la korang.. tapi zaman aku.. aku suka makan
jajan macam kacang bepang... sedap dimakan... nyum2... gula tarik... peveret aku mase kecik2... disalut ngan bijan... dah lame x jumpa gula2 tariik ni... sagun... sagun ni kalo makan x leh nak cakap.. sebab kalo cakap akan tersembur lah sekali sagun tu dari mulut korang..  kacang tumbuk, gula2 udang... huhu.. gula2 ni bukan la ade udang dalam dia tapi gambo pembalut dia ade gambo udang.. so aku panggil gula2 udang... dalam dia ade kacang... ni pun sedap.. gula2 susu gambo arnab...
ngan gula2 susu..  huhuhu... tapi skang aku jarang nampak jajan2 macam ni... yelah
kan skang banyak snek2 yang baru2 lagi sedap... huhuhu... tak tau la kalo aku yang x nampak..
rindunyer la zaman kanak-kanak... huhuhu...



Sagun





lagi 1 aku suka beli keropok ali baba...
huhuhu... dalam keropok tu ade mainan sekali... kalo nasib baik dapat rantai...
x salah aku 20 sen kot kopok tu.. ade keropok coklat ngan gift dalam dia.. balut ngan paper surat kabo...
pastu gula2 cincin... gula panjang belang2 pastu atas dia akan ikat ngan cincin tipu2 ade batu permata lagi you.. kelas kan..ade warna merah.. hijau.. batu tu macam2 bentuk.. huhuhu... gula2 tu pun dah lame x nampak... huhuhu... korang plak jajan ape yang korang selalu makan... ;p


-Mmuah-
Ryn

No comments:

Post a Comment