Tabung

Tuesday, January 10, 2012

Contact lens.. oh Contact lens

Aku bercadang nak pakai contact lens...walaupun x rabun tapi gatal nak pakai.. huhuhu.. tapi takot nak pakai.. tapi nak mata cantik... besar macam barbies doll, mata bersinar gitu... try survay mane2 product contact lens yg bagus.. yang banyak aku jumpa kate elok pakai Freshlook.. sebab bile korang pakai rase mcm x der ape2 kat mate korang. selesa jer... aku tak tau sebab x pakai lagi.. huhu... nak pakai ke tak nak ek... tapi bile pakai semata2 nak mate cantik macam membazir plak duit tu buang kat situ... huhuhu...






beso kan mate minah ni... huhu... dah macam jo-un dah aku nengok.. ;p


-si mate cantek ;p-
ryn



No comments:

Post a Comment