Tabung

Tuesday, January 10, 2012

Jajan zaman Kanak-kanak

jajan apa yang korang makan mase zaman kanak-kanak korang... huhuhu... tibe2 plak aku
nak kuarkan entry ni... aku x tau la korang.. tapi zaman aku.. aku suka makan
jajan macam kacang bepang... sedap dimakan... nyum2... gula tarik... peveret aku mase kecik2... disalut ngan bijan... dah lame x jumpa gula2 tariik ni... sagun... sagun ni kalo makan x leh nak cakap.. sebab kalo cakap akan tersembur lah sekali sagun tu dari mulut korang..  kacang tumbuk, gula2 udang... huhu.. gula2 ni bukan la ade udang dalam dia tapi gambo pembalut dia ade gambo udang.. so aku panggil gula2 udang... dalam dia ade kacang... ni pun sedap.. gula2 susu gambo arnab...
ngan gula2 susu..  huhuhu... tapi skang aku jarang nampak jajan2 macam ni... yelah
kan skang banyak snek2 yang baru2 lagi sedap... huhuhu... tak tau la kalo aku yang x nampak..
rindunyer la zaman kanak-kanak... huhuhu...



Sagun





lagi 1 aku suka beli keropok ali baba...
huhuhu... dalam keropok tu ade mainan sekali... kalo nasib baik dapat rantai...
x salah aku 20 sen kot kopok tu.. ade keropok coklat ngan gift dalam dia.. balut ngan paper surat kabo...
pastu gula2 cincin... gula panjang belang2 pastu atas dia akan ikat ngan cincin tipu2 ade batu permata lagi you.. kelas kan..ade warna merah.. hijau.. batu tu macam2 bentuk.. huhuhu... gula2 tu pun dah lame x nampak... huhuhu... korang plak jajan ape yang korang selalu makan... ;p


-Mmuah-
Ryn

Contact lens.. oh Contact lens

Aku bercadang nak pakai contact lens...walaupun x rabun tapi gatal nak pakai.. huhuhu.. tapi takot nak pakai.. tapi nak mata cantik... besar macam barbies doll, mata bersinar gitu... try survay mane2 product contact lens yg bagus.. yang banyak aku jumpa kate elok pakai Freshlook.. sebab bile korang pakai rase mcm x der ape2 kat mate korang. selesa jer... aku tak tau sebab x pakai lagi.. huhu... nak pakai ke tak nak ek... tapi bile pakai semata2 nak mate cantik macam membazir plak duit tu buang kat situ... huhuhu...






beso kan mate minah ni... huhu... dah macam jo-un dah aku nengok.. ;p


-si mate cantek ;p-
ryn



Wednesday, January 4, 2012

Tahun baru permulaan fasa baru......

salam...  happy new year u all!!! tak lambat lagi kan rasenyer... baru bape ari masuk 2012.... huhuhu.... so ape azam korang tahun ni? azam tahun lepas tercapai x? huhuhu... kalau tanya aku... setiap ari rasenyer aku berazam... bukan tunggu nak masuk tahun baru jer berazam... huhuhu... selalunyer... aku letak kan target... ape yg aku nak dalam idup aku... Alhamdulillah... ape yg aku target tu dapat walaupun x semua tapi ade la yang sangkut.... semoga tahun ni lebih banyak kenangan manis yang dapat aku kumpulkan dalam idup aku... wah gitu~~ heehehe... itukan 1 doa gak kan... huhuhu... permulaan sebagai bakal seorang isteri... 1 fasa baru yang bakal aku tempuh... huhuhu... rasenyer aku ni macam baru jer masuk darjah 1.. tup2 dah nak tawen... ngehh... sungguh x percaya cepatnya masa berlalu.... semoga aku dapat menjadi isteri yang baik untuk bakal suami aku... waahhh~~ feeling gitu kan ko... hihihihi.... dan semoga sentiasa mendapat pentunjuk dari-Nya.. dimurahkan rezeki... dikurniakan zuriat yang banyak... dibersihkan hati dari perasaan busuk hati.. (x suke org busuk hati... busuk sangat hati ni x elok.. penyakit hati yang patut dijauhi menci3).... aminn... ya rabbal alamin....




Muaxx
-riri-