Tabung

Saturday, December 17, 2011

The moment

Assalamualaikum....

hari ni just nak share picture aku bertunang. iyerr kan..... dah berkurun baru aku nak letak picture2 aku.
hehehe... bukan artis pun kan... so aku letak awl ke lambat ade org kesah... huhuhuhu....tet!!

aku suke tgk picture tunang aku... if tengah x der nak buat ape... picture2 ni la aku duk tenung tgk...hehehe. bile tgk balik mcm ade 1 perasaan kat dilubuk hati... sayu, happy,gembira... sume ade.. dan bile tgk balik picture ni rase sayang dekat encik ehem..ehem.. bertambah2... rindu time ni.walaupun picture ni x seberapa tapi ni la kenangan yg dapat aku simpan untuk anak2 aku nnt... ekekeke...



Time ni tangan gigil2... oh saya sungguh malu dimase ini....



salam ngan bakal mak mertua..ngehh... hanya Tuhan yang tahu betapa pantasnya jantung aku berdegup time ni.... ok saya sangat gugup... pasti...

salam lagi...heee


bergambar lg.... me tengah menahan malu...sungguh


serius kan muke...

with my lovely mummy~~

dan lagi~ with encik ehem also...


-Love story-









No comments:

Post a Comment