Tabung

Friday, November 18, 2011

Last day at kabaz...

Hai korang... just nak share arini aku last day keje kat kabaz before start keje tempat baru.. seriously sebak.... pejam celik dah 1 tahun 5 bulan aku kat sini, kat sini lah tempat aku caik rezeki, belajar benda baru.. dapat kawan baru.. pahit manis walaupun mungkin kejap tapi banyak makna untuk aku... 


Buat teman- teman seperjuangan, Ira, Raswan, zarul a.k.a Sifu, ejat, saipul the mr Jawa huhu.. hilmi, syazani, fendi, zul, Muiz jeng3.. En Asyuk, abg rezal, Musli, syazwan, bro azrul,.. gee~~, nisa.. ramai lagi yg aku x sebut.. kenangan sewaktu berkerja dengan korang akan aku ingat dan kenang sampai bile2. Thanks atas setiap tunjuk ajar korang sume... doa aku moga Allah memberikan kebaikan keatas kamu semua.. 

Untuk en Asyuk kalau en asyuk baca thanks sebab bagi peluang saya kerja kat sini... huhuhu... susah nak jumpa ngan bos yg gile2 cam en asyuk... hihihi....


Semoga Kabaz akan terus maju dimasa yg mendatang.... 


-Ryn-






No comments:

Post a Comment