Tabung

Monday, October 10, 2011

i need paper lantern !!

Assalamualaikum & salam sejahtera (skema nyer )hai sume!! arini aku nak cite pasal paper lantern... sudah sgt suke sama ini paper lantern... ade x sesape nak sponser??? ngeh~~~ (ape ko ingat ko memey ke nak org sponser... )

sume ini terjadi apabila aku pergi kenduri ex class mate aku baru2 ni.... Puan Izura. anyway congrat's for puan Izura and Hubby~~

paper lantern warna pink letak kat khemah sgt comei... tapi aku x sempat amek gambar bagai sebab sibuk makan pastu nengok pengantin. terus lupe... hehehehe... (itu kebiasaan saya)

kat sini aku letak picture2 yang aku amek dari blog2 orang gak... sorry tuan. just nak sharing jer... hehehe





Santek kan?? :)


akan diusahakan nnt.... hehehe... nak jugak~~ 


-Love ryn-

No comments:

Post a Comment