Tabung

Friday, August 12, 2011

Bagus~~

Bagi mereka2 yang mencari dimana kedai bakery yg menjual alat2 pekakas dan bahan2 kering utk buat kek meh aku tunjuk kat korang. Macam aku sebelum ni mengagau mencari mane la kedai2 macam ni ade. Ghope2 nyer ade dekat2 opis aku jer.. haisshhh... hehehe... kat sini ko cakap la nak ape, tepung kek, baking powder, loyang, kotak kek dari yang kecik sampai yang besar bagak... sume ade kat sini... korang tinggal amek dan bayar jer... hehehe... kadang2 kan time kite nak buat kek ke ape ade bende yg susah nak caik kat kedai biase kan.. so kat sini sume ade.. kedai ni name dia kedai bagus.. salah 1 outlets dia kat shah alam sek 13....


.
.
.
.



.

.

.

.

.



nak tahu lebih lanjut?? korang pegi jer klik kat sini Bagus.... sume info yang korang nak leh tgk kat sini. dia ade wat demo ngan workshop gak bagi sape2 yang minat nak belajar buat kek.... ok... jumpe di lain entry~~ adios... salam.. dan selamat berbuke sume~~


-ryn-




No comments:

Post a Comment