Tabung

Sunday, July 24, 2011

Hari bahagia saya ......

Salam all.... aku nak share kat korang something... hehehe... sorry maybe dah lame, basi dah kot... baru skang nak share.. hehehe... gambo2 mase majlis pertunangan aku bersama Mr A..oppss! hehehehe... dan walaupun dah terlambat sangat aku nak ucap gak thanks sooo sooo much for all family, members, jiran2, sedara2.. yang banyak membantu secara langsung atau secara tak langsung sepanjang majlis pertunangan aku tu.. eceh.. macam artis la plak berucap.. hehehe...




senyum!!


actually.. sorry for all members yang aku x jemput.. ramai member yang tanya nape x bagi tau, tak jemput.. so sorry.. kalau boleh nak jemput sume yang ade...harap korang sume paham yer kawan2.. InsyaAllah..mase nikah nnt aku jemput korang sume aku buat pertunangan ni secara sederhana sahaja... hope sangat kawan2 sume paham... isshh.. susah nak jaga ati sume orang kan.. tapi aku try yerkk kawan2..






bakal mak mertua ku.. aminn..


dan sekali lagi aku nak ucap thanks dekat mak abah, along kak long, angah kak ngah , kapit, shah, mak jah & family, kak ngah, shela (thanks sponser make up), azi (thanks tolong mekapkan muke saya jadi cantek mase hari pertunangan saye.. hehee ) kawan2 sume yang sudi datang. yusma, fiza, azi, yati & mummy lin walau pun time tu tgh ngandung.. huhuhu.. ziela, thanks to all... yang sudi meraikan hari bahagia aku.. hanya Allah yang dapat membalasnya.. huhuhu....


And last but not least... for Mr 'A'... just want to say something... sayang saya pada awak tak ade penghujungnyer... hanya Allah yang boleh memisahkannya... T_T.... (jiwang giler.... huhuhu... ngan en tunang sendiri x per la kot..)... thanks sebab sudi terima segala kelemahan kekurangan yang ada pada diri b.. i'm not a perfect person.. but i'm trying to be a good for u sayang... sob..sob..sob... luv u always...

No comments:

Post a Comment