Tabung

Thursday, May 26, 2011

~~Sewing~~

Pagi!!!!!..... heeeeeeee.... sekarang aku tgh kegilaan nengok blog tutorial jahit baju.... T_T.... sangat santek ok............ nak macam ni gak......... tgk blog ni..sewmamasew
teringin sangat nak jahit macam ni... memandangkan badan aku yang kecik beli baju asyik x kene kat badan jer haruslah aku jahit jer baju aku kan kalo nak puas hati dan x nak bayar lebih.. huhuhuhu.... waaaa... rin dah kearah ciri-ciri keibuan la... HELLO!! harus ke nak belaja jahit harus ade ciri2 keibuan??? (betul ke ayat aku ni??)tidak ok... sape2 pun boleh belajar.. dan abang long aku pun belaja menjahit ok. Dan dia kate x rugi pung... untuk isi mase terluang dari wat bende tak pekdah baik la belaja bende-bende cam gini... betul tak senah?? huhuhu... sudah la... dari aku merepek lebih2 ni.. ape kate layan tengok tutorial dari blog tadi aku bagi... best wooo~~... hehehe... jumpe lagi di lain entry....~~ tatatititutu...






ryn :)

No comments:

Post a Comment